یکی از همین روزها ...

بیا هذیانهای مان را بنویسیم ، نگران نباش این اطراف کسی کتاب نمی خواند...

یکی از همین روزها ...

بیا هذیانهای مان را بنویسیم ، نگران نباش این اطراف کسی کتاب نمی خواند...

عنصر وجودی متولدین ماههای مختلف (طالع بینی)

مشخصات‌ متولدین‌ فروردین‌ ماه‌

فروردین‌: نوزاد طبیعت‌
سمبل‌: قوچ‌
شعار: من‌ هستم‌
سیاره‌:مارس‌ (مریخ‌)
عنصر وجود: آتش‌
فلز وجود: آهن‌
سنگ‌ خوش‌یمن‌: الماس‌
رنگ‌ محبوب‌: زرد و قرمز روشن‌


مشخصات‌ متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌

اردیبهشت‌: طفل‌ شیرخوار طبیعت‌
سمبل‌: گاو نر
شعار: من‌ دارم‌
سیاره‌: ونوس‌ (زهره‌)
عنصر وجود: خاک‌
شخصیت‌: ثابت‌
فلز وجود: مس‌
سنگ‌ خوش‌یمن‌: یاقوت‌ کبود
رنگ‌ محبوب‌: آبی‌ آسمانی‌، صورتی‌


مشخصات‌ متولدین‌ خرداد ماه‌

خرداد: کودک‌ طبیعت‌
سمبل‌: دوقلوها
شعار: من‌ فکر می‌کنم‌
سیاره‌: مرکوری‌ (عطارد)
عنصر وجود: هوا
شخصیت‌: راوی‌
فلز وجود: جیوه‌
سنگ‌ خوش‌یمن‌: زمرد
رنگ‌ محبوب‌: زرد، سبز و آبی‌


مشخصات‌ متولدین‌ تیر ماه‌

تیر: تازه‌ بالغ‌ طبیعت‌
سمبل‌: خرچنگ‌
شعار: من‌ احساس‌ می‌کنم‌
سیاره‌: ماه‌
عنصر وجود: آب‌
فلز وجود: نقره‌
سنگ‌ خوش‌یمن‌: مروارید
رنگ‌ محبوب‌: خاکستری‌


مشخصات‌ متولدین‌ مرداد ماه‌

مرداد: جوان‌ طبیعت‌
سمبل‌: شیر
شعار: من‌ اراده‌ می‌کنم‌
سیاره‌: خورشید
عنصر وجود: آتش‌
شخصیت‌: ثابت‌
فلز وجود: طلا
سنگ‌ خوش‌یمن‌: یاقوت‌ زرد
رنگ‌ محبوب‌: رنگ‌ زرد


مشخصات‌ متولدین‌ شهریور ماه‌

شهریور: بالغ‌ طبیعت‌
سمبل‌: فرشته‌
شعار: من‌ تجزیه‌ و تحلیل‌ می‌کنم‌
سیاره‌: مرکوری‌
عنصر وجود: خاک‌
شخصیت‌: راوی‌
فلز وجود: پلاتین‌
سنگ‌ خوش‌یمن‌: عقیق‌ سبز
رنگ‌ محبوب‌: خاکستری‌ و سبز


مشخصات‌ متولدین‌ مهر ماه‌

مهر: با آرمان‌ ازدواج‌
سمبل‌: ترازو
شعار: من‌ تعادل‌ را برقرار می‌کنم‌
سیاره‌: ونوس‌ (زهره‌)
عنصر وجود: هوا
فلز وجود: مس‌
سنگ‌ خوش‌یمن‌: الماس‌
رنگ‌ محبوب‌: بژ و قهوه‌ای‌


مشخصات‌ متولدین‌ آبان‌ ماه‌

سمبل‌: عقرب‌
شعار: من‌ آرزو می‌کنم‌
سیاره‌: پلوتون‌
عنصر وجود: آب‌
فلز وجود: آهن‌
سنگ‌ خوش‌یمن‌: سیلیس‌
رنگ‌ محبوب‌: قرمز تیره‌


مشخصات‌ متولدین‌ آذر ماه‌
آذر: آرمان کسب واطلاعات
سمبل‌: اسب‌
شعار: من‌ می‌بینم‌
سیاره‌: مشتری‌
عنصر وجود: آتش‌
فلز وجود: قلع‌
سنگ‌ خوش‌یمن‌: فیروزه‌
رنگ‌ محبوب‌: ارغوانی‌


مشخصات‌ متولدین‌ دی‌ ماه‌
دی: آرمان تجربه کردن
سمبل‌: بز
شعار: من‌ به‌ کار می‌گیرم‌
سیاره‌: زحل‌
عنصر وجود: خاک‌
فلز وجود: سرب‌
سنگ‌ خوش‌یمن‌: عقیق‌ رنگارنگ‌
رنگ‌ محبوب‌: سیاه‌ و قهوه‌ای‌


مشخصات‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌

بهمن: آرمان ایده آلیست

سمبل: دلو (دختری در حال ریختن آب)
شعار: من‌ می‌دانم‌
سیاره‌: اورانوس‌
عنصر وجود: هوا
شخصیت‌: ثابت‌
فلز وجود: اورانیوم‌
سنگ‌ خوش‌یمن‌: یاقوت‌ کبود
رنگ‌ محبوب‌: آبی‌ آسمانی‌


مشخصات‌ متولدین‌ اسفند ماه‌
اسفند: آرمان تفویض
سمبل‌: ماهی‌
شعار: من‌ باور دارم‌
سیاره‌: نپتون‌
عنصر وجود: آب‌
شخصیت‌: راوی‌
سنگ‌ خوش‌یمن‌: زمرد
رنگ‌ محبوب‌: آبی‌ و سبزروشن‌

نظرات 4 + ارسال نظر
افسانه یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 09:36 http://gtale.blogsky.com

سلام

ممنونم
من آبان ماه رو خوندم خیلی جالب بود

homa جمعه 22 آذر 1392 ساعت 16:18 http://1ravani.blogfa.com

من تیر ماهم

سلام

مینو دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 11:54 http://suncity2000.blogsky.com

سلام چقدر این قالب قشنگه


من که دی ماهیم......

تقریبا درسته

مهناز جمعه 1 آذر 1392 ساعت 13:52

سلام
جالب بود.
بعضی ماهها یعنی بی شخصیتند؟!؟!

سلام

مرسی

این مطلب رو جهت سر گرمی گذاشتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.