یکی از همین روزها ...

بیا هذیانهای مان را بنویسیم ، نگران نباش این اطراف کسی کتاب نمی خواند...

یکی از همین روزها ...

بیا هذیانهای مان را بنویسیم ، نگران نباش این اطراف کسی کتاب نمی خواند...

ﻣﺘﻮﻟﺪ ﭼﻪ ﺭﻭﺯﻱ ﻫﺴﺘﻴﺪ؟ .



1 ﺗﮏ
2 ﺟﺬﺍﺏ
3 ﻟﻮﺱ
4 ﺧﻮﺷﺘﻴﺐ
5 ﺯﯾﺒﺎ
6 ﺑﺪﺍﺧﻼﻕ
7 ﺧﻮﺵ ﺷﺎﻧﺲ
8 ﻣﻌﻤﻮﻟﻲ
9 ﺗﻨﻬﺎ
10 ﺧﻮﺵ ﻟﺒﺎﺱ
11 ﺧﺒﺮﭼﻴﻦ
12 ﭘﺮﺣﺮﻑ
13 ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ
14 ﺻﺒﻮﺭ
15 ﺑﺎﺫﻭﻕ
16 ﮐﻢ ﺧﺮﻑ
17 ﺧﻮﺵ ﺍﻧﺪﺍﻡ
18 ﺑﺪﺗﻴﭗ
19 ﻓﻮﻕ ﺍﻻﺩﻩ ﺳﺎﺩﻩ
20 ﺷﻴﮏ ﭘﻮﺵ
21 ﻋﺎﺷﻖ
22 ﺑﺪﺍﻗﺒﺎﻝ
23 ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﻲ
24 ﺗﻨﺒﻞ
25 ﺑﺪﺩﻝ
26 ﺑﺪﻟﺒﺎﺱ
27 ﮐﻢ ﻋﻘﻞ
28 ﺷﺠﺎﻉ
29 ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ
30 ﺯﻳﺒﺎ
31 بهترین

شما کدومین؟!


فـروردین : هرجا حرف از اعتماد است فروردین میدرخشد. ..


اردیبهـشت : دل به هر کسى نمیبنده اگه ببنده تا آخرش میمونه.

You and I


You and I holding tight

من و تو محکم به هم می چسبیم


You and I gotta fight

من و تو میخوایم بجنگیم


You and I side by side

من و تو کنار به کنار هم


You and I say goodbye

من و تو (با همه چیز) خداحافظی می کنیم


You and I feels so right

من و تو، با هم بودن چه حس خوبی داره


You and I holding tight

من و تو محکم به هم می چسبیم


You and I side by side

من و تو کنار به کنار هم


You and I for the rest of our lives

من و تو تا آخر عمرمون با هم زندگی می کنیم


Every night, we’re all alone every night

هر شب، هر شب تنهاییم


My only hope is the light that’s shining from inside you

و تنها امید من روشناییه که از درون تو می درخشه


‘Cause you believe in what we are, you believe

چون به اون چیزی که هستیم ایمان داری


In what we’ll be, give me strength

به چیزی که خواهیم بود هم باور داری


So I can stand beside you

قدرتی به من بده که بتونم کنارت بمونم


No truths to confirm

حقایقی برای تصدیق کردنشون وجود نداره


No lies to deny

دروغی برای نپذیرفتن نیست


Too hopeless to care

نا امید تر از اونی هستیم که بخوایم بهشون توجه کنیم


We’re too scared to cry

اینقدر ترسیدیم که حتی نمیتونیم اشک بریزیم


You and I holding tight

من و تو محکم به هم می چسبیم


You and I gotta fight

من و تو میخوایم بجنگیم


You and I side by side

من و تو کنار به کنار هم


You and I say goodbye

من و تو (با همه چیز) خداحافظی می کنیم


You and I feels so right

من و تو، با هم بودن چه حس خوبی داره


You and I holding tight

من و تو محکم به هم می چسبیم


You and I side by side

من و تو کنار به کنار هم


You and I for the rest of our lives

من و تو تا آخر عمرمون با هم زندگی می کنیم


Cast aside to an angry street, criticized

مارو به خیابونی برآشفته پرت می کنن، ازمون انتقاد می کنن


For what we believe if we hide

بخاطر چیزایی که باور داریم، شاید اگه پنهان بشیم


Maybe we can make it through this

بتونیم از پسش بر بیایم


Is it fair to be thrown away, is it fair

آیا واقعا انصافه که اینطور مارو (مثل زباله) پرت کنن، منصفانست


That we live this way, victimized

که اینطور زندگی کنیم،


For a life we didn’t ask for

طعمه زندگی شدیم که خواهانش نبودیم


No truths to confirm

حقایقی برای تصدیق کردنشون وجود نداره


No lies to deny

دروغی برای نپذیرفتن نیست


Too hopeless to care

نا امید تر از اونی هستیم که بخوایم بهشون توجه کنیم


We’re too scared to cry

اینقدر ترسیدیم که حتی نمیتونیم اشک بریزیم


You and I holding tight

من و تو محکم به هم می چسبیم


You and I gotta fight

من و تو میخوایم بجنگیم


You and I side by side

من و تو کنار به کنار هم


You and I say goodbye

من و تو (با همه چیز) خداحافظی می کنیم


You and I feels so right

من و تو، با هم بودن چه حس خوبی داره


You and I holding tight

من و تو محکم به هم می چسبیم


You and I side by side

من و تو کنار به کنار هم


You and I for the rest of our lives

من و تو تا آخر عمرمون با هم زندگی می کنیم


You and I holding tight

من و تو محکم به هم می چسبیم


You and I gotta fight

من و تو میخوایم بجنگیم


You and I side by side

من و تو کنار به کنار هم


You and I say goodbye

من و تو (با همه چیز) خداحافظی می کنیم


You and I feels so right

من و تو، با هم بودن چه حس خوبی داره


You and I holding tight

من و تو محکم به هم می چسبیم


You and I side by side

من و تو کنار به کنار هم


You and I for the rest of our lives

من و تو تا آخر عمرمون با هم زندگی می کنیم



برای دانلود آهنگ اینجا کلیک کنید