یکی از همین روزها ...

بیا هذیانهای مان را بنویسیم ، نگران نباش این اطراف کسی کتاب نمی خواند...

یکی از همین روزها ...

بیا هذیانهای مان را بنویسیم ، نگران نباش این اطراف کسی کتاب نمی خواند...

شب بی تو

تو گیر و دار حادثه وقتی که از گریه پرم

                                                 وقتی که بی صدای تو از کل دنیا دلخورم


وقتی تموم لحظه ها لبریز از دلواپسی

                                          وقتی که شبنم میشینه رو گلدونای اطلسی


وقتی که بی تو هر شبم از حس دلتنگی پره

                                            پر میشم از سکوت تو تو لحظه های دلهره 


فقط به تو فکر میکنم تا دلهره یادم بره

                                                   اسم منو صدا بزن از پشت قاب پنجره 


وقتی که تو یه فاجعه دنبال یک آرامشم

                                             چه جوری میتونم از این دلواپسی رها بشم


از عمق لحظه های غم دستاتو خواهش میکنم

                                             حتی از این فاصله هم تو رو نوازش میکنم ...


نظرات 4 + ارسال نظر
احمد-ا پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 19:20

سلام مهربان
لحظات غروب آفتاب روز اول ماه رجب
مقارن با شب لیله الرغایب
آرزهایت را برایت آرزو می کنم

آرزو می کنم

آرزویی بر دلت نماند ...

سلام استاد

پرنیان حامی چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 21:47 http://manneveshteha.persianblog.ir/

سلام و عرض ادب و احترام ؛
باعث افتخار است که کتاب شعرم مهمان نگاه شما باشد :
هم اکنون در نمایشگاه کتاب تهران : راهرو 24 غرفه 31 انتشارات گفتمان اندیشه معاصر . (بی تویی های حسرت دار) مرضیه همایونی"پرنیان حامی"

سلام
مبارک باشد
امکان سفارش اینترنتی هم وجود داره ؟

hamid شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 23:35

salam
ajab shere mohkami boud ha
male ki boud mohamad jan?

مال جناب بیدار
لطفا ایمیلتون رو بزارید کلیپش رو براتون بفرستم

راستی
سلام

hamid دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 11:15

man be booye tane to mohtajam....!!!

من به چشم تو گرفتار ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.