یکی از همین روزها ...

بیا هذیانهای مان را بنویسیم ، نگران نباش این اطراف کسی کتاب نمی خواند...

یکی از همین روزها ...

بیا هذیانهای مان را بنویسیم ، نگران نباش این اطراف کسی کتاب نمی خواند...

گذشت ...


دردا که درد عشق تو از گفتگو گذشت

                                             وز عمر من مپرس که آبی زجو گذشت


افسانه امید محال من ایدریغ

                                         آنقدر شکوه داست که از های و هو گذشت


هر کس نشان من زتو پرسید همین بگوی


                                                دیوانه ای که عاقبت از آبرو گذشت


اکنون حریف مستی من در زمانه نیست

                                           ساقی به هوش باش که کار از سبو گذشت


تطهیر شرط اول ذکر است در نماز

                                     عشق آن عبادتیست که از هر وضو گذشت


دامان من ز قید تو ای عمر پر فریب

                                      رنگین چنان شده است که از شستشو گذشت


من کیستم بدام تو ای چرخ وازگون

                                             دریا دلی که از سر هر آرزو گذشت

نظرات 3 + ارسال نظر
نستعلیق جمعه 17 آبان 1392 ساعت 03:38 http://yadeeyar.blogsky.com/

عشق آن عبادتیست که از هر وضو گذشت

منصور حلاج : عشق دو رکعت است و وضوی آن نشود الا به خون...

بریدا چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 15:00

موطن آدمی در قلب کسانی ست
که دوستش دارند!

دیگر نه در دریا

و نه در ساحلم

بلکه در قلب او زنده ام ...

مهناز دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 13:41

سلام میگم اقا محمد خوبید?!
میرید
میاین
مینویسید
سکوت میکنید
ولی لطفا نرید و ادامه بدین و البته میدونم گاهی ادم به استراحت نیاز داره
به هر حال خوشحالم که هستید قالب هم خیلی زیبا و ارام بخشه

سلام
ممنونم که سر می زنید و نظر می دهید

انسان نه در دریا

و نه در ساحل

بلکه در قلب دوستان زنده است

زنده باشید ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.