یکی از همین روزها ...

بیا هذیانهای مان را بنویسیم ، نگران نباش این اطراف کسی کتاب نمی خواند...

یکی از همین روزها ...

بیا هذیانهای مان را بنویسیم ، نگران نباش این اطراف کسی کتاب نمی خواند...

راز و نیاز

 

گفتم: از من مطلب دیده ی گریان تر از این

دل غمگین تر و خونین تر و ویران تر از این

  

 

گفت: هر چند دلت خانه به دوش است ولی

دوست دارم که شود بی سروسامان تر از این

  

 

گفتمش: حالت دل در غم گیسوی تو چیست؟

دست بر زلف زد و گفت: پریشان تر از این

 

 

گفتمش: پیش رخت دیده چه حالت دارد؟

در رخ آینه خندید که حیران تر از این

 

گفتمش کفر سر زلف تو عالم بگرفت

گفت: درشهر که دیده است مسلمان تر از این

 

گفتمش: شیوه ی رفتار تو در گلشن چیست؟

سرو را کرد اشارت که خرامان تر از این

 

 

گفتمش: با رخ تو ماه چه نسبت دارد؟

گفت حرفی نشنیدیم پریشان تر از این

 

 

گفتم: ای دوست لبت را به چه تشبیه کنم؟

جانب گل نظر افکند که خندان تر از این

 

 

گفتمش: وقت سخن با تو چسان باید بود؟

جامه از تن بدر آورد که عریان تر از این

 

 

گفتم: از هجر تو جان برلب پروانه رسید

گفت جز شمع ندیدیم گران جان تر از این

 

شخصیت شناسی دست دادن | تست روانشناسی

اگر می‌خواهید بدانید فرد مقابل‌تان چطور آدمی است اما فرصت زیادی برای شناخت او ندارید، بهتر است از دست‌هایش کمک بگیرید. دست‌ها می‌توانند بگویند او تا چه اندازه صبور و منطقی و چقدر عجول
و خشن است پس این چند ثانیه فرصت را از دست ندهید.
 
مراقب اولین برخورد باشید، چراکه نه‌تنها لباس و نگاه و حرکات چهره افراد، بلکه نحوه دست دادنشان هم می‌تواند شخصیت آنها را آشکار کند. اگر می‌خواهید بدانید فرد مقابل‌تان چطور آدمی است اما فرصت زیادی برای شناخت او ندارید، بهتر است از دست‌هایش کمک بگیرید. دست‌ها می‌توانند بگویند او تا چه اندازه صبور و منطقی و چقدر عجول و خشن است پس این چند ثانیه فرصت را از دست ندهید و دست دادن او را مثل یک روانشناس تحلیل کنید.
  
ادامه مطلب ...