یکی از همین روزها ...

بیا هذیانهای مان را بنویسیم ، نگران نباش این اطراف کسی کتاب نمی خواند...

یکی از همین روزها ...

بیا هذیانهای مان را بنویسیم ، نگران نباش این اطراف کسی کتاب نمی خواند...

همراه آخر

ما را سریست با تو که گر خلق روزگار


                                         دشمن شوند و سر برود هم بر آن سریم ...




اعتبار دوست داشتنت


                         تمامی ندارد


                                       همراه آخرم ...

نظرات 10 + ارسال نظر
احمد-ا چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 20:42

خستگی تو را
به هر قیمتی خریدارم ....

یادت باشه خستگی تو را

اه

احمد-ا سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 22:16

خوش اومدی م...

آهن هم اگر بودیم
آنقدر
بارون خوردیم
که زنگ زده شدیم
دلتنگی تو هم میگزرد
اما
زنگ زدگی من از
آهن کم میکند

خسته ام استاد

خسته ...

مینو یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 00:32 http://suncity2000.blogsky.com

از همراه آخرم گذشته......

سلام بعد از کلی غیبت بلاخره اومدم

خوش آمدید

مهناز چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 14:36

برای خانم یا اقای حقی
کل وبلگم بدزدید اشکالی نداره چون ماها هم بهش سنجاق شدیم

گر بود عمر و به میخانه رسم بار دگر

بجز از خدمت رندان نکنم کار دگر ...

احمد-ا دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 07:54

م همراه است با
محبت
مهر
مهروزی
گاه هم
محمـــــــــــــــــــــــــــــــــد تا
به
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــریم ...

کاش استوار باشیم

چون احمد عزیز ...

حمید شنبه 27 دی 1393 ساعت 16:29 http://دل کوک

سلام ممد..پریشونم خیلی ..
مرا ماجرایی ست در کار خویش
که هستم گرفتار افکار خویش..

ممنون که وسط پریشونیام اومدی و با شعرات تسلی خاطر شدی...دوستت دارم به جاری کلماتت قسم!!

پریشانی را هم عشق است ...

[ بدون نام ] جمعه 26 دی 1393 ساعت 08:18

با دیدن چشم های خیس و وحشی ام

مرا بی مقدمه در آغوش بکش

من از همه جای جهان می ترسم

بی تو ...------

----------------آقا تو چرا هر چی من دوس دارم رو مینویسی..پستش کردم اینو..تو گیومه هم نزاشتم که همه فک کنن مال خودم..ووووووچ

خوشحالم که خوشتون اومده

این یعنی حس مشترک

حقی جمعه 26 دی 1393 ساعت 08:14

امشب سه تار عشق به تکرار میزنم
میسوزم و به شوق غمت تار میزنم

اه که چقدر با این آهنگ گریه کرده ام

جاودان شدید استاد

مهناز شنبه 13 دی 1393 ساعت 17:53

سلام اقا محمد خان یعنی شما همراه اول ندارین!؟خوبه هاااااااااااا گاهی فقط انتن نمیده

میگم دزد وبلاگتون مشخص شد
البته ببخشید اقا یا خانووم حقی

همراه اول منو نخواست

اما من یک تار موی همراه آخر رو به صد تا از اونا نمی دم

اینجا چیزی برای دزدیدن نیست

زمانی دلی بود که تقدیم همراه آخر شد ...

حقی جمعه 12 دی 1393 ساعت 18:03

طبق معمول دوست دارم کلا پست رو بدزدم..ببینم چی میشه..خخ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.